13. ledna 2021 Online Absolventská středa: Sociální sítě & koronavirus. Trendy komunikace pro rok 2021 z pohledu firem

Zveme vás 13. ledna od 18:00 na ONLINE přednášku v rámci projektu Absolventské středy na téma „Sociální sítě & koronavirus. Trendy komunikace pro rok 2021 z pohledu firem“, kterou představí Vítězslav Klement*, absolvent Národohospodářské fakulty VŠE, který se věnuje online marketingu, tvorbě obsahu a sociálních sítí, a to na mezinárodní úrovni.

Kdy: středa 13. ledna 2021, od 18:00
Kde: online na Microsoft Teams zde (aplikaci není nutné instalovat)
Návod pro připojení: zde
Nutná bezplatná registrace předemzde

Anotace přednášky:
Pandemie koronaviru ovlivnila marketingovou komunikaci značek a firem, a to také v případě jejich komunikace na sociálních sítích. V rámci přednášky se vedle úvodního vhledu do situace značek a jejich komunikace na sociálních sítích v Česku podíváme na to, jaké měla koronavirová epidemie dopady na ceny inzerce na sociálních platformách nebo jak změnila chování uživatelů i samotných značek v roce 2020. Zároveň se podíváme na trendy v komunikaci na těchto platformách, kterým by měly značky a firmy věnovat v roce 2021 svou pozornost.

Více o projektu Absolventské středy zde.
Těšíme se na setkání!

 

* Ing. Vítězslav Klement se od absolutoria na NF VŠE věnoval online marketingu, tvorbě obsahu a sociálních sítí, a to na mezinárodní úrovni. Od roku 2013 prošel několika pozicemi v největší světové mediální agentuře GroupM. Vedl celý tým specialistů pečujících (nejen) o sociální sítě globálních klientů a zpracovával komunikační strategie pro značky jako jsou ŠKODA Auto, Red Bull, L’Oréal nebo Unilever. Zároveň pravidelně přednáší na VŠE a na Hospodářské komoře.