Přihlášení do INSIS

Přihlásit se můžete pomocí odkazu insis.vse.cz.

 

Ukončení studia na VŠE a jeho dopad na školní IS

Jakmile je studentovi ukončeno či přerušeno studium na VŠE, promítne se tato skutečnost do školních informačních systémů následujícím způsobem:

  • Do několika hodin dojde k zablokování ID karty v přístupovém systému.
    • To v praxi znamená, že se např. již nedostanete na kolej Jarov či na přilehlé parkoviště, kde se ke vstupu užívá právě ID karta.
  • Do druhého dne dojde ke zrušení účtu v menze.
    • Poté již není možné zakoupit jídlo za zvýhodněnou studentskou cenu, ale pouze za plnou cenu.
  • Po 180ti dnech dojde ke zrušení uživatelského jména a e-mailových aliasů v INSIS.

Po této lhůtě se lze do INSIS přihlásit pouze pomocí ID čísla uživatele z INSIS (k nalezení např. v sekci Lidé na VŠE) a s původním heslem. Nadále zůstává v provozu pouze emailová adresa ve tvaru [konkrétní id]@insis.vse.cz. Schránka slouží již jen pro doručení systémových oznámení VŠE (ze schránky nelze e-maily odesílat ani na ně odpovídat), lze si nicméně nastavit přeposílání na soukromou e-mailovou adresu. Došlé e-maily jsou automaticky mazány po 30-ti dnech.

Při ukončení studia obdrží každý uživatel automatický e-mail s podrobnými informacemi ohledně přístupu do školních systémů, informace o platnosti školní licence Microsoft 365 naleznete na https://ci.vse.cz/office365/cile-nasazeni-na-vse/#div3

 

Jak postupovat při problémech s INSIS

  • V případě problémů s přístupem kontaktujte HelpDesk na adrese helpdesk@vse.cz.
  • Při potížích popište podrobně vzniklou situaci a postup k ní vedoucí, případně připojte screenshoty a odešlete na adresu insis@vse.cz.